Zasady działania Uczelni w czasie epidemii w roku akademickim 2021/22
Zasady działania Uczelni w czasie epidemii w roku akademickim 2021/22
Skrócona instrukcja pierwszego logowania do aplikacji MS Teams — do pobrania (PDF) na dole strony
Studencie! Studentko! W związku z epidemią COVID-19 pamiętaj:
Wchodząc do budynku uczelni zdezynfekuj ręce przy pomocy dostępnych środków
Zakryj maseczką usta i nos
Zachowaj odstęp od innych osób co najmniej 1,5 m
Jeżeli CZUJESZ, ŻE JESTEŚ CHORY (chora)¹, NIE PRZYCHODŹ NA ŻADNE ZAJĘCIA — nawet na ćwiczenia ¹ masz gorączkę, uporczywy kaszel, uczucie nieuzasadnionego zmęczenia, duszności, utratę węchu lub smaku
Jeżeli jesteś chory (chora) na COVID-19, a miałeś (miałaś) kontakt z inną osobą, poinformuj ją o tym. Jeżeli sytuacja miała miejsce na terenie uczelni, zgłoś to w dziekanacie (telefonicznie lub mailem)
Zarządzenie Nr 15/2021 Rektora GSW z dnia 1 października 2021 r. w sprawie wprowadzenia zasad dotyczących organizacji kształcenia w roku akademickim 2021/2022 wraz z wprowadzeniem zasad bezpieczeństwa dotyczących zapobiegania i przeciwdziałania COVID-19 https://bip.gsw.gda.pl/index.php?c=getfile&id=145
Zarządzenie Nr 17/2021 Rektora GSW z dnia 26 listopada 2021 r. w sprawie obowiązku rejestrowania obecności na zajęciach prowadzonych w sposób stacjonarny https://bip.gsw.gda.pl/index.php?c=getfile&id=146
Wyżej wymienione zasady dotyczą budynku siedziby GSW w Gdańsku i jej filii
Gdańsk, 7 grudnia 2021 r.
Plakat A3 (informacja COVID-19) do pobrania na dole (PDF)
Szanowni Studenci i Nauczyciele akademiccy
Rok akademicki 2021/22, zgodnie z zaleceniami Ministerstwa Edukacji i Nauki, rozpoczynamy w trybie hybrydowym, tj. w większości:
wykłady prowadzone zdalnie;
ćwiczenia, projekty itp. prowadzone na miejscu w siedzibie uczelni (filii);
(mogą nastąpić odstępstwa — szczegóły w planach zajęć).
W przeciwieństwie do poprzedniego roku akademickiego zajęcia zdalne realizowane będą w jednej aplikacji: Teams (w ramach platformy Microsoft Office 365), zamiast na ClickMeeting-u i Moodle. Na Moodle nie będziemy zakładać nowych kont, udostępnione tam materiały pozostają bez zmian (o ewentualnym wyłączeniu Moodle poinformujemy Państwa wcześniej). Z ClickMeeting-u i z Moodle nie korzystamy!
W związku z tym każdemu studentowi i nauczycielowi zostały już założone konta na platformie Microsoft Office 365 — prosimy zapoznać się z “Instrukcją pierwszego logowania” (do pobrania poniżej w pliku PDF). Wiązać się to będzie również z:
posiadaniem przez wszystkich studentów i nauczycieli adresów mailowych w domenie “@gswgdansk.edu.pl” — w połowie października maile zaczną właściwie funkcjonować, poinformujemy Państwa o tym — będzie to główny kanał informacyjny między studentami, nauczycielami i ogólnie uczelnią;
udostępnieniem Państwu licencji na korzystanie z aplikacji Microsoft, m.in. Word, Excel i inne.
W najbliższy weekend 21-22.05.2022 r. w pilnych sprawach związanych z działaniem MS Teams prosimy o kontakt z pracownikiem dziekanatu pod nr tel. 888 255 920
Co semestr uczelnia w aplikacji Teams dodaje kolejne zespoły (przedmioty), więc z czasem nauczycielom, jak i studentom będzie przybywać ich coraz więcej. Aby nie doprowadzić do chaosu i nadmiernej ich ilości, zalecamy, abyście ukryli przedmioty z poprzedniego semestru, w których już nie uczestniczycie.
Jak ukryć przedmioty? Jak nazywane są zespoły (przedmioty)?
Szczegóły w instrukcji do pobrania poniżej (w pliku PDF).
Aby zalogować się pierwszy raz do platformy, należy znać swój numer albumu. Ci z Państwa, którzy go nie znają, proszeni są o kontakt (należy podać dane identyfikujące: imię i nazwisko oraz datę urodzenia):
Każdy student musi samodzielnie zapisać się na zajęcia prowadzone zdalnie (jedno zapisanie na dane zajęcia). Odbywa się to przez linki, które umieszczone zostały w sekcji “Student / Student zalogowany / Zapisy na zajęcia zdalne” (dostęp tylko dla użytkowników zalogowanych). Zapisanie się na zajęcia musi zaakceptować nauczyciel.
Wszystkie legitymacje studenckie oraz legitymacje służbowe nauczycieli akademickich, nieposiadające naklejek przedłużających ważność do 31.10.2021 r., pozostają ważne do dnia 14.10.2021 r. Należy przedłużyć w dziekanacie uczelni (filii) ważność dotychczas wydanych legitymacji.