W najbliższy weekend 16-17 maja 2020 r. poprowadzone zostaną wykłady on-line poprzez Platformę ClickMeeting dla części studentów, którzy mieli zaplanowane zajęcia w tych dniach.
W piątek 15 maja do godziny 14:00 zostaną rozesłane studentom maile z zaproszeniami na wykłady.

Harmonogram spotkań poniżej (do pobrania w pliku PDF).

Informacje ogólne dla studentów

  1. Wszystkim studentom, którzy mają zaplanowane wykłady poprzez Platformę ClickMeeting, w piątek poprzedzający weekend wykładu ok. godz. 15:00 zostają rozesłane automatyczne maile z platformy z zaproszeniem do wzięcia udziału w wykładzie; nadawcą ich jest "GSW Gdańsk". Bardzo prosimy o sprawdzanie poczty e-mail (również spam). W przypadku braku takiej korespondencji, prosimy o maila na adres: pomoc.webinarium@gsw.gda.pl, zawierającego: imię i nazwisko, adres e-mail oraz nazwę grupy studenckiej.
    Rozesłanie maili ogłoszone jest oddzielnym komunikatem dziekanatu: https://gsw.gda.pl/pl/content/komunikaty.
  2. Po otwarciu maila prosimy o zaakceptowanie udziału (pkt 1 na poniższym rys. "Przykład fragmentu maila z zaproszeniem na wykład").
  3. Tuż przed planowaną godziną rozpoczęcia wykładu prosimy o rozpoczęcie udziału poprzez przycisk "Dołącz" w tym samym mailu (pkt 2 na poniższym rys. "Przykład fragmentu maila z zaproszeniem na wykład").
  4. Udział w wykładzie jest możliwy wyłącznie poprzez wyżej opisaną procedurę, tylko w mailu otrzymanym z platformy. Nie jest możliwe zalogowanie się kilku osób z jednego maila (np. przesłanego przez innego studenta).
  5. Dla każdego wykładu przychodzi oddzielny mail. Każdorazowo należy przejść procedurę opisaną wyżej.
  6. Przypominamy, że wszystkie materiały zamieszczone przez prowadzących zajęcia, a także ich wizerunek, są chronione przepisami prawa autorskiego. Niedozwolone jest samodzielne publikowanie tych materiałów oraz wizerunku wykładowców na innych portalach albo w inny publiczny sposób, bez zgody wykładowców.
  7. Zauważyliśmy problemy z dostarczaniem automatycznych maili z zaproszeniami do osób posiadających adresy mailowe w domenie Onetu (?). Osobom takim – w przypadku nieotrzymania maila – przesyłamy mailem indywidualnym informację o innym sposobie logowania (zawierającą link oraz token-hasło).
    Po ogłoszeniu (pkt 1 wyżej) o rozesłaniu maili prosimy, abyście sprawdzili swoje skrzynki mailowe, również spam (szczególnie osoby posiadające adresy mailowe w domenie Onetu) i zgłaszali brak ich otrzymania (najlepiej jeszcze w piątek).

Materiały graficzne

Należy kliknąć aby powiększyć.

Jak dołączyć do wydarzenia (instrukcja dla studenta). Pobrane z: https://knowledge.clickmeeting.com/pl
Przykład fragmentu maila z zaproszeniem na wykład
Przykład fragmentu maila z zaproszeniem na wykład
ZałącznikRozmiar
PDF icon harmonogram_wykladow.pdf193.54 KB
Kategoria powiadomień: Dziekanat