Brak
Efektywne aspekty zarządzania - pierwsza strona okładki
0 review(s) | Add your review
Efektywne aspekty zarządzania organizacjami. Teoria i praktyka, praca zbiorowa, Aleksandra Fiedberg, Wioleta Mikołajczewska (red.). Wydawnictwo GSW, Gdańsk 2009. ISBN 978-83-89762-21-4. Stron 232, format 14,8x21,0 cm (A5)
0,00 zł
Nr katalogowy: 021
   
Tytuł Efektywne aspekty zarządzania organizacjami. Teoria i praktyka
  praca zbiorowa
Redaktorzy naukowi Aleksandra Fiedberg, Wioleta Mikołajczewska
Rok wydania 2009
Strony 232
Format (cm) 14,8x21,0 (A5)
ISBN 978-83-89762-21-4
Cena (zł) Nakład wyczerpany

Informacje dodatkowe

Książka stanowi owoc konferencji naukowej, pt. „Public Relations – zarządzanie wizerunkiem organizacji”, zorganizowanej 19 kwietnia 2008 r. Referaty i projekty z zakresu problematyki zarządzania wizerunkiem organizacji przedstawiane były w ramach dwóch sesji naukowych: 1) Zagadnienia Public Relations; 2) Strategie Public Relations. W książce zawarto 12 artykułów naukowych przedstawionych w trakcie konferencji.

Spis treści

  1. Kształtowanie wizerunku wyższej szkoły niepublicznej – komunikacja zewnętrzna.
  2. Wpływ reasekuracji na efektywne zarządzanie zakładem ubezpieczeń.
  3. Efektywne aspekty zarządzania organizacjami.
  4. Zagadnienia marketingu mix oraz klasyfikacja produktów.
  5. Zarządzanie złożonością przedsiębiorstw transportu ładunków skonteneryzowanych.
  6. Motywacja jako narzędzie realizacji celów organizacji.
  7. Zastosowanie komputerów w organizacji stanowisk pracy.
  8. Determinanty kształtowania systemu motywacyjnego.
  9. Nakłady inwestycyjne oraz bariery w rozwoju konkurencyjności sektora MSP w Polsce.
  10. Badania marketingowe i rynkowe jako podstawa podejmowania decyzji strategicznych przez przewoźników lotniczych.
  11. Zagadnienia pedagogiki niedyrektywnej.
  12. Zarządzanie zasobami ludzkimi w administracji publicznej: analiza wybranych problemów.

Książka niedostępna w sprzedaży. Zapraszamy do biblioteki.